Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

TA ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ..

Kαλησπέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.

Πλάκα –πλάκα βάλαμε 4 ματσάκια εχθές που ήταν καθαρά προσωπικές μας εκτιμήσεις και πέρασαν και τα τέσσερα. Εγώ, όπως σας είπα δεν έπαιξα απολύτως τίποτα. Ελπίζω κάποιοι από εσάς τουλάχιστον να επωφελήθηκαν του γεγονότος έστω στο ελάχιστο. Το σημερινό πρόγραμμα για να είμαι ειλικρινής δεν το κοίταξα καθόλου. Είναι απωθητικό στα μάτια μου. Προτιμώ να πάω την βόλτα μου , να χαλαρώσω μιας και ο συγκεκριμένος καιρός μου αρέσει πολύ και με βοηθά να ηρεμώ. Πιο μετά έχει μια πρώτη προσέγγιση στο ‘’ζεστό’’ μεσοβδόμαδο κουπόνι που έρχεται.


Η Εθνική μας δίνει κρισιμότατο ματς στην Γεωργία την Τρίτη στις 20,00 και χρειάζεται έναν μόνο βαθμό για να προκριθεί για Τρίτη συνεχόμενη φορά σε τελική φάση Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Ο Φερνάντο Σάντος σε δηλώσεις του είπε :

«Θα αντιμετωπίσουμε σίγουρα δυσκολίες, αλλά είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι και είμαι σίγουρος ότι οι παίκτες είναι έτοιμοι να πάρουμε αυτό που θέλουμε. Το παιχνίδι είναι αρκετά δύσκολο, αλλά έχουμε αυτό που χρειάζεται για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα’’.

O ομοσπονδιακός προπονητής που σήμερα έκλεισε τα 57 του χρόνια ζήτησε δώρο γενεθλίων από τους διεθνείς. Το παράδοξο είναι πως ανακοίνωσε για πρώτη φορά το αρχικό σχήμα μια μέρα πριν το ματς. Για να είμαι ειλικρινής , το πονηρό στοιχηματικό μυαλό μου κάπου οδηγείται με αυτήν την κίνηση αλλά θα τα πούμε αύριο αυτά. Στα δοκάρια θα είναι ο Τζόρβας, δεξί μπακ ο Βύντρα και αριστερά ο Σπυρόπουλος, στο κέντρο της άμυνας οι Κ.Παπαδόπουλος και Παπασταθόπουλος. Στα χαφ οι Τζιόλης, Κατσουράνης και Καραγκούνης. Ο Χαριστέας πιθανότατα στα αριστερά θα πάρει τη θέση του Σαμαρά ενώ δεξιά ο Σαλπιγγίδης. Ο Γκέκας σε ρόλο ‘’9’’.

‘’Περιμένω το δώρο για τα γενέθλιά μου από τους ποδοσφαιριστές μου στο παιχνίδι της Τρίτης . Είναι κάτι που κυνηγάμε από την αρχή της διοργάνωσης και είμαι πεπεισμένος πως θα τα καταφέρουμε. Τα παιδιά θα δώσουν τα πάντα και πιστεύω θα είναι ωραίο δώρο θα το μοιραστούμε όλοι μαζί. Δεν πρόκειται να πέσουμε στην παγίδα ότι βολευόμαστε με ισοπαλία. Δεν θα κατέβουμε για ισοπαλία, αλλά για την νίκη. Αν κάνουμε κάτι τέτοιο, θα είναι ξεκάθαρη αλλοίωση της ταυτότητα της ομάδας” , δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου στην Τυφλίδα ο Φερνάντο Σάντος και συνέχισε….

‘’ Η Γεωργία έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους αντιπάλους της, όπως είχε κάνει και με εμάς στην Αθήνα, όταν πήρε ισοπαλία με σκορ 1-1. Ξέρουμε τι ομάδα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και δεν μας φοβίζει αυτό. Πρέπει να έχουμε περισσότερη συγκέντρωση και πάθος για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε”.

ΠΗΓΗ :


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo