Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.......Η γυναικα του επεστρεψε ως .....αλογο

Η ιστορία που ακολουθεί έχει συνταράξει την Αμερική. Είναι θέμα χρόνου να γίνει μπεστ σέλερ και σίγουρα ταινία........ Είναι ιπποδρομιακή ιστορία, αλλά έχει γενικότερες κοινωνικές διαστάσεις και μεταφέρει ένα τεράστιο μήνυμα. Είναι συγκλονιστικό και το μεταφέρουμε όπως ακριβώς το διηγείται ο πρωταγωνιστής:

Το όνομά μου είναι Tim Snyder και είμαι 57 χρόνων. Όλη μου τη ζωή ασχολούμαι με τα άλογα, είτε σαν αναβάτης στην προπόνηση αλόγων, είτε σαν προπονητής (χωρίς άδεια – εικονικός). Είμαι σχεδόν απένταρος (έχω 2000 δολάρια μέσα στις κάλτσες που φοράω, μήπως αρρωστήσω) και κάνω κάθε μέρα 100 μίλια με το αμάξι για να βγάλω 50 δολάρια. Μένω σε ένα δωμάτιο πάνω από ένα στάβλο στη Saratoga και πριν από 7 χρόνια έχασα τη γυναίκα μου από καρκίνο στις ωοθήκες. Την έλεγαν Lisa και λίγο πριν πεθάνει είπε στην πεθερά μου πως θα επιστρέψει γρήγορα αλλά με τη μορφή αλόγου!

Ένα πρωινό άκουσα πως υπήρχε ένα άλογο που πουλιόταν, αλλά δεν το ήθελε κανείς. Δεν ξέρω αλλά κάτι με παρακίνησε να πάω να το δω. Ο ιδιοκτήτης του ζήταγε 4.500 δολάρια, παρόλο που το άλογο έπασχε από κυρτοποδία και ήταν και μονόφθαλμο! Όταν το χάιδεψα στη μουσούδα, ήμουν σχεδόν σίγουρος πως ήταν η γυναίκα μου. Έβγαλα τα δύο χιλιάρικα που είχα στην κάλτσα μου και του τα έδωσα. Τα υπόλοιπα θα τα πάρεις από τις νίκες, του είπα. Ο ιδιοκτήτης γέλασε, αλλά ήταν τόσο χαρούμενος που το ξεφορτώνοταν, που συμφώνησε γρήγορα.

Αποφάσισα να του δώσω το όνομα της γυναίκας μου. Επειδή, όμως, μετά το θάνατό της είχα περάσει πολλά βράδυα σε ένα στριπτιζάδικο στο Maiami, που λεγόταν Booby trap, αποφάσισα να το ονομάσω Lisas booby trap.

Ευτυχώς ξεχρέωσα γρήγορα τον πρώην ιδιοκτήτη της, γιατί στις τρεις πρώτες κούρσες της στο Finger Lakes, η Lisa κέρδισε και τις τρεις με συνολική διαφορά 37 μηκων!!

Στη συνέχεια πήρα και άδεια προπονητή. Μετά, είπα να πάρω όλη την ομάδα μου (ένα άλογο, δηλαδή...) και να πάω για μεγαλύτερα πράγματα. Αποφάσισα να την τρέξω στη Saratoga σε μια κούρσα 70.000 δολαρ'ιων. Την ανέθεσα σε έναν από τους πιο διάσημους τζόκεϊ της Αμερικής τον Kent Desormaux και στις 6 Αυγούστου ήμουν στη Saratoga, σε ένα από τα πιο ιστορικά ιπποδρόμια. Ήμουν πολύ αγχωμένος με όλον αυτόν τον κόσμο, τα καλά άλογα, τους διάσημους αναβάτες... Ευτυχώς η Lisa ήταν πολύ ώριμη, γιατί έκανε μια απίστευτη για όλους νίκη με διαφορά 6 μηκών (!), όχι και άσχημα για μια μονόφθαλμη με κυρτοποδία φοράδα που δεν την ήθελε κανείς.

Η συνέχεια ήταν μια καταιγίδα. Προσφορές να γυρίσουμε ταινίες, τηλεοπτικά κανάλια και συνέχεια δημοσιογράφοι να με πολιορκούν για συνεντεύξεις. Είχα και μια προσφορά να πουλήσω τη Lisa μου για 500.000 δολάρια! Δεν είναι άσχημα λεφτά αλλά μπορείς να πουλήσεις τη γυναίκα σου; Ήταν μια καλή γυναίκα, που άλλωστε μου το είχε πει μέσω της μητέρας της πως θα επιστρέψει σαν άλογο. Περνάω τόσο καλά. Άνθρωποι έρχονται και μας βλέπουν, παίρνω κάρτες, γράμματα από όλη την Αμερική, μου στέλνουν καρότα και σανό!

Τρέξαμε πριν από λίγες ημέρες σε μια άλλη κούρσα στη Saratoga, με 50.000 δολάρια έπαθλο. Ήταν απίστευτο αυτό που έγινε με όλο τον κόσμο και τα κανάλια. Η Lisa μου πήγαινε για την πέμπτη συνεχόμενή της νικη. Ήταν τόσο μεγάλη η τρέλλα του κόσμου, που ξεκινήσαμε πρώτο φαβορί. Στη Lisa μου, όμως, δεν άρεσε το γρασίδι όπως φάνηκε, διότι τερματίσαμε τελευταίοι ... Δεν πειράζει όμως, σύντομα θα γυρίσουμε στις νίκες ....

Στα παρακατω λινκς μπορείτε να δείτε την ιστορία όπως την περιγράφει ο πρωταγωνιστής καθως και LISA εν δράσει...........



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo