Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Καλησπέρα αδέρφια.......c.l  και σήμερα μαζί με βραζιλία ...και γενικά για να είμαι ειλικρινής το προγραμμα δε μου πολυαρέσει..........αντιθέτως για να ειμαι ειλικρινής το αυριανό μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον καθώς και πιο μεγάλες αποδόσεις εχουν πολλα φαβορι...και......υπαρχουν ματσακια που μου κανουν 'κλικ' διαδυκτιακα......
Τελοσπαντων παμε στα σημερινα ....σε χαλαρό τεμπο.......

δυαδα......

μαρσεϊγ- σπαρτα μ     .......... γκολ γκολ   (οβερ για οπαπ)
μιλτον κ. ντονς-σαουθαμπτον   ...γκολ γκολ

--------------------------------------------------
αλλα σημεια......

ατβινταμπεργκ-τζουγκαρντεν   ......χ2
ζιλινα -τσελσι          ....2            (στο 1,35 και οχι στο  αθλιοτατο1,15 του οπαπ)
μιαλμπι - χακεν     ............χ
προυτεντε - φλαμενγκο     ......αντερ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo