Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ ...ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.....

Στεναχωρημένος από την εμφάνιση του Ολυμπιακού στην Καβάλα δηλώνει μέσω του blog του στο katimagiko.gr o Nίκος Αλέφαντος, ενώ τονίζει πως δεν γίνεται να αγωνιστούν στο Champions League με τέτοια χαφ οι Πειραιώτες.

 «Ήταν μια δύσκολη αποστολή, μετά την ήττα από την ΑΕΚ. Η Καβάλα είναι η καλύτερη επαρχιακή ομάδα, εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Και αν έπαιζαν οι 3 καλοί της παίκτες, ο Ονουάτσι, ο Αμπτούν και ο Καρντόσο, δεν νομίζω ότι θα πέρναγε από εκεί ο Ολυμπιακός. Και γαμώ τους παίκτες έχει η Καβάλα για τα κυβικά της. Έχει ταράξει όλους τους μεγάλους, κηδείες έχει κάνει εντός και εκτός. Ακόμα και χωρίς αυτούς τους 3 παίκτες, δεν ήταν άσχημη, στάθηκε απέναντι στον Ολυμπιακό.

 Ο Ολυμπιακός με στεναχώρησε, δεν είναι καλά. Μπορώ να πω ήταν χειρότερος και από το ματς με την ΑΕΚ. Αν δεν γινόταν το πέναλτι, το ματς πήγαινε για 0-0. Δεν λειτούργησαν οι μπροστινοί σωστά, ο Φετφατζίδης με τον Ρόμενταλ δεν τράβαγαν, ευτυχώς έκανε την προσωπική ενέργεια ο μικρός και πήρε το πέναλτι. Είναι αυτό που του έχω πει, εσύ αγοράκι μου με την ντρίμπλα που έχεις, πρέπει να παίρνεις πέναλτι σε κάθε ματς, πρέπει και να σκοράρεις. Αλλά δεν το αξιοποιεί. Αν συνεχίσει να αρκείται στα ρηχά νερά, θα χαθεί. Τέτοιες ενέργειες σαν και αυτή που έκανε στο πέναλτι πρέπει να κάνει και όχι να κυνηγάει τα αντίπαλα μπακ, να ξεθυμαίνει.

 Ο Μιραλάς καπακώθηκε από τον Ντουγκλάο. Τρομερός αμυντικός αυτός.

 Στα δε χαφ απογοήτευση. Ο Ντουντού δεν υπήρχε στο γήπεδο, ο Ουρτάδο που μπήκε μέσα, τίποτα. Έψαχνα να τους βρω! Αστειότητα η μεταγραφή του Ουρτάδο από την Εσπανιόλ, πόσες φορές το έχω πει. Ήταν μεταγραφή αυτή για τον Ολυμπιακό που πόναγε στα χαφ; Ο Ιμπαγάσα έτρεξε και προσπάθησε, ήταν πιο καλός από τους άλλους. Ο Φουστέρ σηκώθηκε από το πέναλτι, μαχητής, αλλά μέχρι εκεί. Ο Πάντελιτς μπήκε μέσα, λίγα πράγματα.

Ως Ολυμπιακός ήταν βοήθα Παναγιά μου να πάρουμε τους 3 βαθμούς! Αυτό ήταν το ματς με αυτήν την απόδοση. Αν κάτι μου άρεσε από τον Ολυμπιακό, ήταν ο Μοντέστο. Για εμένα ήταν ο καλύτερος παίκτης του Ολυμπιακού στην Καβάλα. Δεν ασχολήθηκα δηλαδή με το αν έλειπε ο Μέλμπεργκ. Δεν είναι κακός παίκτης ο Μοντέστο, είναι καλός παίκτης.

 Στα χαφ ήταν το πρόβλημα. Δεν υπάρχει ταχύτητα στα χαφ με τίποτα. Δηλαδή θα πας με αυτά τα χαφ να παίξεις Τσάμπιονς Λιγκ και να ζητήσεις επιτυχίες; Αργά χαφ λέμε.

Ευτυχώς για τον Ολυμπιακό είναι χάλια ο Παναθηναϊκός. Τι πράγμα είναι αυτό. Μαγική εικόνα ήταν το ματς με τις Σέρρες. Όλες οι γραμμές του Παναθηναϊκού ήταν χάλια. Αργότατη ομάδα. Δεν μπορεί αυτή η ομάδα να πρεσάρει ούτε ψηλά, ούτε στο κέντρο. Δεν έχει τους παίκτες. Οι Σέρρες έχασαν πολλές ευκαιρίες. Ήταν τραγικός ο Παναθηναϊκός.

 Όλο το πρωτάθλημα θα παιχτεί για τον Παναθηναϊκό στις μεταγραφές. Θα ενισχυθεί σοβαρά; Εκεί είναι το θέμα. Θέλει σοβαρή ενίσχυση, όλα τα άλλα είναι παραμύθια. Ο Παναθηναϊκός τους το έχω πει μέσα από το σάιτ, έχει υλικό περιορισμένων δυνατοτήτων. Αν δεν είχαν τον Σισέ πού θα ήταν τώρα στη βαθμολογία; Τους σέρνει μόνος του. Από τις Σέρρες μου άρεσε αυτός ο νέος Έλληνας, ο Γεωργιάδης.

http://www.katimagiko.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo