Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

2 ματσακια σημερα...............




=====================

ΣΕΒΙΛΗ-ΡΕΑΛ.................ΑΝΤΕΡ 146.5


=======================

ΟΚΛΑΧΟΜΑ -ΟΡΛΑΝΤΟ...ΑΠΛΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΟΡΛΑΝΤΟ


========================






ΕΧΘΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ......''ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΕΡΜΠΙ''........ΟΚ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΙ ΣΤΡΑΒΩΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΝΙΚΗ.......ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΚΑΜΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ......ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΟΥ ΣΥΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΜΕ ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 1890......120 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ .......Ο ΦΙΛΟΣ ΒΓΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ.... ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΙΣΟΠΛΑΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ......ΜΑΓΚΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΜΠΟΜΠΑΝ.....ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΟΥΝ.....ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.....ΠΑΙΡΝΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩΣΑ......

1 σχόλιο:

  1. καλα εκανες και σχολιασες mpompan.ολη η ελλαδα δεν εβλεπε κανενα ντερμπυ, πλιν τους γαβρους....ειπες την αποψη σου. τωρα ασε τον καθενα να λεει τα δικα του, εσυ μπομπαν, κανε αυτο που ξερεις καλυτερα φιλε!! και φαντασου, ο παναθηναικος δεν βλεποτανε και ο γαβρος κερδισε με το ζορι....για μενα, καλα κανεις και σχολιαζεις το καθε ματς και συνεχιζε να σχολιαζεις οποτε και οσο γουσταρεις χωρις να δινεις δεκαρα τι παπαρια θα πει ο καθενας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo