Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

ΜΑΤΣΑΚΙ ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ...ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΙ


Καλησπερα φιλαρακια.....
Σήμερα θα μπω λιγο στα χωραφια του φιλου μου του Mπομπαν...για λιγο ομως.
Μου χει καρφωθει λοιπον εντονα η ιδεα να κοντραρω μια ομαδα που συμπαθω πολυ και ειναι η ομαδα της γειτονιας μου.Ο Ικαρος λοιπον που αν και ο νεοφωτιστος ....εχει καταφερει να κανει μια φιλοτιμη και αξιοπρεπεστατη πορεια μεχρι τωρα στα σαλονια της Α1.
Σημερα παει στην θεσσαλονικη να αντιμετωπισει τον Ηρακλη ,οπου οχι μονο καιγεται για βαθμους...αλλα ειναι οριακο το ματς για την πορεια του στην κατηγορια....
Θεωρω τον Ικαρο πιο ποιοτικη ομαδα ...αλλα ειμαι αναγκασμενος να παω με την νικη των γηπεδουχων μιας και εδω παιζουμε στοιχημα...

ΗΡΑΚΛΗΣ - ΙΚΑΡΟΣ..........1


Για να ειμαι ειλικρινης λοιπον το εχω παιξει ......ως μονο αποδεκτο...
και θα κανω και λιγο το εξης παρολι....


ΗΡΑΚΛΗΣ- ΙΚΑΡΟΣ   .......1
ΧΑΜΙΛΤΟΝ -ΣΕΛΤΙΚ    ....2
ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ- ΣΕΒΙΛΛΗ ......1  ..Χ
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ -ΜΠΕΤΙΣ  ...ΟΒΕΡ

2 σχόλια:

  1. ΑΝΕΤΑ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΜΑΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΣΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ...ΔΕΝ ΑΓΧΩΘΗΚΑΜΕ ΟΥΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ....ΠΑΜΕ ΓΙ ΑΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ιπσουϊτς-αρσεναλ 1-0 , χαμιλτον -σελτικ 1-1 , Μπλακπουλ -Λιβερπουλ 2-1 ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ......ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ..ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ.....και καλο ειναι να πημε και σε κανενα αλλο αθλημε στοιχηματικα......γιατι το ποδοσφαιρο το εχουν αναλαβει τα μπουκια σε μεγαλο ποσοστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo