Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ....

Διαβάστε τους στίχους και πιάστε τον ρυθμό από το κομμάτι που συνοδεύει το θέμα... Απλώς ξεκαρδιστικό!
Οι... νέοι στίχοι:

Μου λες να κρατήσω Αβράμη στον πάγκο,
Kostanzo να χρίσω ως διάδοχο Pardo
να μην ξαναβάλω Makoun εντεκάδα
να μην νοσταλγώ Valdes kai Estrada....



Τι θέλεις Μαρκάνο, Τι θέλεις Μαρκάνο
Πιστεύω σε σενα, σε βάζω και χάνω.....


Απ' αύριο πες μου που θα 'σαι που θα 'μαι
Ο Ibaniez μου είπε στην Barca θα πάμε


Αν αφήσω μια άδεια εστία θα βρέξει
Chamak Και Arshavin, Sagna και Van Persie
εσένανε στοπερ, Holebas στην άκρη
αν παίξεις ασβέστη θα κάνουν πάρτυ


Τι θέλεις Μαρκάνο, Τι θέλεις Μαρκάνο
Πιστεύω σε σενα, σε βάζω και χάνω
Απ' αύριο πες μου που θα 'σαι που θα 'μαι
Ο Ibaniez μου είπε στην Barca θα πάμε.


www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo