Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΑς ...sistimatakia

ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΑ............Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.....ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ..ΚΑΙ ΠΩς ΟΛΑ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΣΥΝΗΘΩΣ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.......

Ξεκινησα προχτες να παω στο πατρικο μου να δω τους δικους μου και να βρω κατι εγγραφα που χρειαζομουν...Πηγα λοιπον στον χωρο μου και αρχισα να ψαχνω.Ξαφνικα ανοιγω ενα φακελο και το ματι μου πεφτει σ ενα αποκομμα δελτιου στοιχηματος που ειχα παιξει στην ελληνικη εταιρεια και οι αναμνησεις της 08/11/2009 αναβιωσαν στο μυαλο μου.......

Ηταν λοιπον Κυριακη απογευμα θυμαμαι και ειχα παει στο πρακτορειο να εξαργυρωσω ενα αρκετο καλο ποσο απο ενα δελτιο που ειχα παιξει την προηγουμενη μερα.Αφου πηρα απο τον φιλο μου πρακτορα το μεγαλουτσικο αυτο ποσο........αισθανθηκα την αναγκη να παιξω ενα δελτιο που θα μου εδινε παρα πολλα λεφτα.....ετσι λοιπον αποφασισα να παιξω τρια στανταρακια και απο κατω να βαλω σε γκρουπακια διαφορα μεγαλα σκορ με ομαδες που ειχαν ταση τοτε να ανοιγουν τα παιχνιδια τους...

Προς το βραδακι λοιπον και αφου εκανα τη βολτα μου .....ανοιγω τον υπολογιστη και κοιταω πως το ενα στανταρακι το ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟς - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟς ειχε ληξει το ημιχρονο 0-0 .....οπως το ειχα στο δελτιο μου ...χ ημιχρονο.Κοιταζω το αλλο στανταρακι μου που ηταν το ΣΤΑΝΤΑΡ Λ.- ΚΛΑΜΠ ΜΠΡΙΖ  που το ειχα 1Χ και ηταν 2-0..........χωρις να το πολυσκεφτω παω στα ματσακια που ειχα σε ζητουμενα σκορακια.......το ματι μου πεφτει στο ματς ΛΙΝΤΣΕΡ-ΡΑΠΙΝΤ Β ...τελικο 3-3  ...αυτο το χα σκεφτηκα (καθως η λιντσερ τοτε με ειχε συνηθισει σε τετοια σκορακια που επιβεβαιωνονταν  για πολυ καιρο ..μεχρι που την επαιζα σε μονα αποδεκτα συνεχεια τετοια σκορ) ....... κοιταω και το ΝΕΟΥΣΤΑΝΤ- ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ τελικο 2-3........το χω......κυριευομαι απο ενα περιεργο συναισθημα..............παω στο ΡΙΟΑΒΕ-ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ ΛΙΣ.  βλεπω εχει τελειωσει 2 το ημιχροινο και στο δευτερο εχει ισοφαρισει η γηπεδουχος.....οπως το ειχα στο δελτιο μου ενω απεμεναν λιγα λεπτα για τη ληξη.Αν τελειωσει και αυτο ετσι .....σκεφτηκα τους τα πηρα χοντρα......ενω παραλληλα κοιταω και το ματς ΒΑΣΙΛΕΙΑ-ΞΑΜΑΞ που το εχω 3-2 ,4-2 που θα γινονταν την επομενη μερα .Αν γινει και αυτο λεω θεε μου θα φτιαχτω για παντα....... αν ερθει και αυτο  ......το ποσο που κερδιζω πρεπει να ειναι ανωτερο απο το οριο που μπορει να πληρωσει ο οπαπ ανα δελτιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     Ξαφνικα το ματι μου πεφτει στο πανω μερος του δελτιου και βλεπω οτι εχω βαλει σαν στανταρ και το  ΙΣΤΟΡΙΚΟ ματς ΛΥΩΝ -ΜΑΡΣΕΪΓ   στον ασσο!

Κοιταω το ματς στο κουπονι και βλεπω οτι ειναι μονο αποδεκτο.......Κανω τους υπολογισμους μου πολλαπαλσιαζω τα ποσοστα και βλεπω οτι αν κερδισει η Λυων κανω τρομερη μπαζα απο το πουθενα και την αλλη μερα θα περιμενω ενα ματσακι για να αλλαξει η ζωη μου

.Η ΛΥΩΝ στο μεταξυ ξεκιναγε σ ενα τεταρτο τρεχω στη τραπεζα βγαζω ενα ποσο και τρεχω να καλυθφω......παιζω ενα σημαντικο ποσο στο Χ και ενα αρκετα πιο μικρο στο 2πλο ωστε να εχω ενα καλο κερδος.Σημαντικο ποσο για μενα τοτε......αλλα οταν το ξανασκεφτηκα καταλαβα οτι το ποσο που ειχα παιξει ηταν μικρο για τις απαιτησεις ενος τετοιου δελτιου....επρεπε να παιξω πιο πολλα  σκεφτηκα για να εξασφαλισω οσο το δυνατον μεγαλυτερο κερδος.......στο μεταξυ ο διαιτητης σφυριζει εναρξη,,,,,,!!!!

Στα πρωτα λεπτα η ΛΥΩΝ ΣΚΟΡΑΡΕΙ 1-0........αυθορμητα κανω το σταυρο μου χωρις καν να πανηγυρισω.......Επρεπε να φυγω για δουλεια γιατι ημουν βραδινος......με τι κουραγιο να φυγω μπροστα απο την εικονα που ισως μου αλλαζε τη ζωη?.....Με κρυα καρδια αλλα ''γεματος '' απο το 1-0 μπαινω στο αυτοκινητο και ξεκιναω.Στο δρομο ακουω το 1-1....αλλα πριν καλα φτασω στην εργασια μου.......το σκορ ειχε γινει 2-1........ουφφφφ μεγαλη αλλα και προσωρινη ανακουφηση.

Μπαινω στη δουλεια και ενας φιλος ..μου λεει.......περιμενω Χ την Λυων για να παρω 150 ευρω και μολις ισοφαρισε ειναι 2-2 ημιχρονο.........ενα μεγαλο σφυξιμο κυριευει το στηθος μου.Αν ερθει ασσος θα σου δωσω 300 .....του απαντησα. Αυτος που με ξερει καλα καταλαβε αμεσως τι ειχε συμβει.....μου χαμογελασε και μου ειπε....παμε μωρη Λυων να το παρουμε το ματς.....

Ανεβαινω και ανοιγω τον υπολογιστη.....γυρω στο 60'  το live  κλεινει και γω κανω προσευχη......το ματς ομως γινεται 2-3 και η γη τρεμει κατω απο τα ποδια μου απο απογοητευση και νευρα μαζι........
Μετα το 70΄?....2-4 και ολα χαθηκαν...το τεταρτο γκολ το δεχτηκα πιο ηρεμα και αρχισα να τα βαζω με τη τυχη μου......Ειχαν πλεον ολα χαθει και το ονειρο για το μεγαλο μπαμ ειχε οριστικα σβησει.......κλεινω τον υπολογιστη και ανοιγω το ραδιοφωνο για να ξεχαστω μπας και ηρεμησω.......εκει που ακουγα μουσικη το γυριζω σε αθλητικο σταθμο ........Ξαφνικα ο παρουσιαστης λεει στο 88΄ η Λυων μειωνει σε 3-4...αμεσως σκεφτηκα ας γινει τουλαχιστον Χ τουλαζιστον να εχω αρκετο κερδος απο την ολη ιστορια..........Μετα απο λιγο ξαναλεει  με ενταση φωνης  ... 4-4 η Λυων στο 92'........Παλι καλα σκεφτομαι..... οντας τρομερα ψυχραιμος και πιστευοντας οτι ολα θα τελειωναν εκει......

Το χτυπημα της μοιρας επροκειτο να ειναι πολυ πιο δυνατο ομως...............πραγματικος εφιαλτης μπορω να πω.........

 Εγω εχω γινει ενα με το ραδιοφωνο.......σε λιγα αμεσως δευτερολεπτα ο εκφωνητης λεει:...δεν γινονται αυτα που βλεπουμε σημερα ..το καλυτερο ματς  της δεκαετιας 5-4 η Λυων στο 95΄.....και πραγματικα σηκωνομαι ορθιος και θελω να ξεσπασω...το συναισθημα πραγματικα απεριγραπτο...πιανω το προσωπο μου και λεω απο μεσα...... το θαυμα εγινε ας τελειωσει τωρα, μονο αυτο.. ας ληξει!!.............μολις τελειωσε η σκεψη μου ...ακουω στο ραδιοφωνο.....ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΑΤς ΤΕΛΕΙΩΣΕ 5-5 ΣΤΟ 96' με αυτογκολ παιχτη της Λυων......ΜΕΝΩ ΚΟΚΚΑΛΟ...ΠΑΛΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΩ.........ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.....Η ΓΗ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΕΥΣΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ.....2 ΜΕΡΕς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΜΟΥΝ ΑΫΠΝΟς........για την ιστορια να σας πω οτι την επομενη μερα η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ηρθε 4-1 .....ευτυχως γιατι αν ερχοταν 4-2 οπως το ειχα...μπορει και μου ειχε μεινει και κανα κουσουρι..........οχι οτι τωρα δεν εχω.

κριμα που το δελτιακι το ειχα κοψει τοτε για να μη φαινονται τα γκρουπακια και δεν το εχω ατοφιο να το δειτε πραγματικα ολκληρο...πως παιζεται .Επειδη δεν ηθελα να βλεπουν οι αλλοι τοτε τους τροπους παιχνιδιουμου,,,,,,ειχα αποφασισει να του κοψω τα γκρουπακια ...κριμα τωρα γιατι θα το βλεπατε αυτουσιο και πως παιζεται

6 σχόλια:

  1. ΦΙΛΕ ΣΥΣΤΕΜ,ΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΗΤΑΝΕ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΖΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΕΙΔΕς ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΜΠΑΛΑ...ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ 2 ΓΚΟΛ ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΟΥΛ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ,ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΣΚΟΡ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ....ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΓΚΟΛ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ....ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΠΟΜΠΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ,ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΖΩΗ ΟΛΩ ΜΑΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λυων μαρσειγ το εβλεπα live με τη μανα μου και ειχαμε χασει τη μπαλα και οι 2... τρομερο παιχνιδι..που να ξερα οτι πισω απο αυτο το ιστορικο ματς, ησουν εσυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ETSI EINAIΙΛΕ ΝΤΙΟ...ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΤΙ ΜΑΤΣΑΡΑ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ....ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΣΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ 80 ΕΥΡΩ...ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΠΛΕΟΝ.....ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΙΟΛΑ Η ΜΠΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΙΛΕ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ. ΑΥΤΟ ΕΛΕΓΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΠΩς ΘΑ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΣΛΑΝΑ...ΕΠΙΣΗς ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΠΧ 30 Η 50 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΧΑΝΩ...ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΑΝΑΘΕΩΡΩ... 30 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ..ΜΠΙΠ....
    ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΣΟΚ!!!ΠΑΝΤΩΣ, Η ΘΕΑ ΤΥΧΗ, ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΕΝΑ ΤΑΜΕΙΟ ΖΩΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kalimera file mas arwstises proi-proi!
    thelw pantws na soy protinw na ksanakitaksis th sxesh filias me auton poy sinantises ekino to vradi sth doylia soy...rota ton mipws einai singenis me enan PSILO KRITIKO 90ari ME POLA PEDIA KAI POY OLOI TOYS EXOYN HOBBY THN POLITIKH!!onomata den leme erxete savatokiriako!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ase file paromia istoria exw kai egw kai malista prosfata(tin prwti agonistiki tou ouefa). Pianw 3 hm/tel, dyo score kai perimena ena trito gia na kleisw spitia. 120000€ tha epairna. Ti na peis h zwh mas thelei xamalides na exoume apo panw mas ma...kes na mas lene tis paparies tous. Den peirazei exoume kai alles zwes omos tha tous ta paroume ekei. Aloste ti gatoulides eimaste. Etsi den einai:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo