Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΟΙΧΗΜΑ: ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ.

Tις καλησπέρες μου φιλαράκια…

Νωρίς – νωρίς αυτή η στήλη? Κάποιος φούρνος θα γκρέμισε. Απλά επειδή το διαδίκτυο δεν μας τα λέει και πολύ καλά τον τελευταίο καιρό και είναι περίοδος που δεν επιβεβαιώνονται στον επιθυμητό βαθμό τα δεδομένα, αποφάσισα να δω απομονωμένα τα ματσάκια του Champions. Η πρώτη ματιά που λέμε χωρίς τα αγωνιστικά νέα της τελευταίας στιγμής , χωρίς τα πονταρίσματα λίγο πριν την έναρξη της σέντρας. Σε πρωτογενή λοιπόν βάση πάμε να δούμε κάθε ματς ξεχωριστά. Και να πω πραγματικά πως τα γενικότερα πονταρίσματα σήμερα είναι αντίθετα των προσωπικών μου εκτιμήσεων.....



Εννοείται πως το απόγευμα προς βραδάκι θα έχουμε πιο κατασταλαγμένες απόψεις και προτάσεις , με τις τελικές συνθέσεις και τις γενικότερες τάσεις των πονταρισμάτων…..

ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ- ΤΡΑΜΖΟΣΠΟΡ …..1 ( Καταρχάς με ξινίζει πολύ η τιμή του άσου. Ειδικά τα 1,55 της ελληνικής εταιρείας δεν το συζητώ καν. Τιμές στο 1,70 πιο υποφερτές . Από τους γνωστούς μπουκ στο 1,67 η bet365. Είδα την ΤΣΣΚΑ με την Ιντερ . Δεν ήταν κακή. Ρωσική ρουλέτα ήταν το παιχνίδι. Ευκαιρίες πολλές , πάνω κάτω ρυθμός.. η μπίλια έκατσε στην Ιντερ. Η Τραμζοσπόρ δεν έχει βαριά ευρωπαϊκή φανέλα. Με την Λιλ δυσκολεύτηκε πολύ στην έδρα της. Στο πρώτο ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι έχασαν πολλά. Στο τελευταίο μισάωρο η Τράμζο πίεσε και τελικά ισοφάρισε με ένα πέναλτι δώρο . Σε σέντρα από αριστερά ο αμυντικός σηκώθηκε και απέκρουσε την μπάλα με το χέρι σε μια ‘’επιπόλαιη’’ ενέργεια και χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Οι φιλοξενούμενοι δυσκολεύτηκαν πολύ και στο πρωτάθλημα να κερδίσουν την ουραγό και χωρίς νίκη Ανκαραγκούτσου στην έδρα τους.Οι ρώσοι νομίζω μπορούν.

ΒΑΣΙΛΕΙΑ –ΜΠΕΜΦΙΚΑ ….ΓΚΟΛ ΓΚΟΛ ( Με νέο τεχνικό οι γηπεδούχοι. Το αμφίπλευρο σκοράρισμα είναι το πρώτο μου ήρθε στο μυαλό όταν είδα την συγκεκριμένη αναμέτρηση. Το 1,60 που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μου κάνει. Το 1,45 του οπαπ δεν μου κάνει. Και οι 2 ομάδες διαθέτουν επιθετικό ταλέντο και σκοράρουν αρκετά . Πίσω δεν είναι και η οι πλέον αξιόπιστες. Διαδικτυακά υποστηρίζεται το 2πλό αλλά δεν ‘’ψήνομαι’’.

ΛΙΛ- ΙΝΤΕΡ …….ΝΟ ΒΕΤ ( Τρέλα χρήματα και μαζικά στο άσο της Λιλ .Πέφτει η τιμή παντού όπως και στην ελληνική εταιρεία. Δεν καταλαβαίνω ακόμα το γιατί . Ολοκληρωτικά πονταρίσματα στην νίκη των Γάλλων που πίσω μπάζουν από παντού? Οκ, οι αδυναμίες αυτές εξισορροπούνται από την εξαιρετική μεσοεπιθετική λειτουργία , αλλά και η Ιντερ δεν είναι και Νανσί. Σκέφτομαι το αμφίπλευρο σκοράρισμα αλλά θα περιμένω την εξέλιξη των πονταρισμάτων).

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΥ – ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ …… Χ ημίχρονο. ( Οι τιμές του άσου δεν μου κάνουν και είναι για κοροϊδία. Δεν υφίστανται στην πραγματικότητα τα 1,20 και 1,25. Τέλος πάντων οι μπουκ έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι. Απλά εγώ δεν αγοράζω. Τα ίδια ισχύουν και για το όβερ. Παικτική αξία με την πρώτη ματιά μου φάνηκε η ισοπαλία στο ημίχρονο. Δεν ξέρω αν θα έρθει και δεν με νοιάζει. Οι τιμές κοντά στο 3,00 μου κάνουν .Θα βάλω το σημείο πιθανόν σε κάποιο σύστημα και θα ξέρω ότι έπαιξα σωστά σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη. Έρθει δεν έρθει. Η ΒΙγιαρεάλ δηλαδή τι είναι? .. ομάδα της Τσάμπιονσιπ και παίζουμε Λιγκ Καπ?).

ΝΑΠΟΛΙ- ΜΠΑΓΕΡΝ …ΠΑΣΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ( Για να είμαι ειλικρινής βλέπω Χ πιο πολύ , δεν χαλάει κανέναν. Αυτή η συντριπτική προτίμηση και τα μεγάλα πακέτα στην νίκη των φιλοξενούμενων με κάνουν να ξανασκέφτομαι. Ξέρω οι Γερμανοί είναι ομάδα ‘’τυφώνας ‘’ αυτήν την εποχή και σαρώνουν τα πάντα στο πέρασμά τους. Σκοράρουν ακατάπαυτα και έχουν την τέλεια άμυνα μιας και έχουν να δεχτούν γκολ, νομίζω, 12 αγωνιστικές!!! Γνωρίζω επιπλέον ότι οι Γερμανοί δεν συμβιβάζονται εύκολα . Όμως και η φετινή Νάπολι δεν είναι αμελητέα ποσότητα και ας έχασε προχτές εντός. Το κρατάμε προς το παρόν στην άκρη και βλέπουμε).

ΝΤΙΝΑΜΟ ΖΑΓΚΕΠ – ΑΓΙΑΞ …1 (Χ) ( Την Ντιναμό ειλικρινέστατα και ωραία ….δεν την έχω δει. Έχω δει όμως τον Άγιαξ σε αρκετά ματς φέτος. Όσα πάνε και όσα έρθουν . Ματς ροντέο όλα. Ανύπαρκτη άμυνα , πολύ καλή επίθεση. Αυτά στην Ολλανδία όμως. Μέσα στο Ζάγκρεμπ όμως δεν θα είναι εύκολο να κάνει τα ‘’δικά’’ του επιθετικά. Αν λοιπόν περιοριστεί το μεγάλο του ατού , η επίθεση , πιστεύω ότι θα δυσκολευτεί.

ΟΤΕΛΟΥΛ – ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ …….2-3 γκολ. ( Γενικά στην αρχή δεν μου άρεσε τίποτα εδώ. Οι τιμές των λογικών σημείων είναι εξευτελιστικές. Ώσπου το μάτι μου έπεσε στα 2,20 του 2-3 γκολ. Λογική επιλογή και με πολύ καλό ποσοστό. Πιθανόν οι γηπεδούχοι να μην σκοράρουν. Το no goal προτείνεται πολύ από διάφορους tipsters και είναι λογικό σημείο στο 1,70 για όσους δεν ασχολούνται με τα 1,15 την νίκης των Άγγλων. Εάν λοιπόν συμβεί τελικά αυτό, εγώ θα πάρω την πολύ μεγαλύτερη τιμή του 2,20 στο 2-3 γκολ . Ελπίζω και θεωρώ πως η Μάντσεστερ, στην περίπτωση αυτή ,δεν έχει λόγο να ανεβάσει στο φουλ ρυθμούς).

ΡΕΑΛ – ΛΥΩΝ ……ΠΑΣΟ ή Για τους ρισκαδόρους να βάλει το πρώτο γκολ η Λυών σε τιμές 4,75.

( Δεν μου αρέσει τίποτα εδώ που να είναι και αποδοτικό. Μόνο για όσους πουλάνε στοιχηματική τρέλα έχει παικτική αξία το γεγονός να σκοράρει παίκτης της Λυων το πρώτο γκολ σε τιμές 4,75. Δεν είναι κάτι το απίθανο. Τα άλλα σημεία είναι ανάξια λόγου βάση συνδυασμού πιθανότητας επιβεβαιωσης και τιμών που κυκλοφορούν. Για όσους κυνηγάνε το όνειρο βάση των παραπάνω μπορούν να έχουν στο μυαλό τους και μια πιθανή ανατροπή ημ/τελ σε αποδόσεις άνω 25).



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Counter

Blog Archive

Neemo